Levering

Afhalen

Het is mogelijk om uw bestelling af te halen in onze winkel, Bike Totaal te Spijkenisse. U ontvangt een e-mail zodra uw bestelling gereed is. Vanaf dat moment kunt u de bestelling af komen halen. Bij het afronden van de bestelling kunt u de optie ‘afhalen’ selecteren en uiteraard betaalt u dan ook geen verzendkosten.

 

Bike Totaal Spijkenisse
Marrewijklaan 105
3201 BH Spijkenisse


Openingstijden
Ma t/m vrij           08.30 – 17.30
Za                         09.00 – 17.00

Maart t/m september: in deze periode is de winkel op donderdag geopend tot 21.00 en op de eerste en laatste zondag geopend van 12.00 tot 17.00.

 

Bezorgen

Niet in de gelegenheid om uw bestelling af te halen of woont u te ver weg? U kunt de bestelling ook laten leveren op een door u gekozen afleveradres. De kosten voor het verzenden, hangen af van wat u besteld.

Accessoires, onderdelen en kleding
Alle kleine artikelen, die verpakt kunnen worden in een doos en niet meer dan 10kg wegen, verzenden wij via PostNL. De verzendkosten hiervoor bedragen €7,50.

 

Fietsen
Voor de verzending van fietsen zetten wij onze bezorgservice in. De verzendkosten bedragen €30,00. Wij zullen vóór de bezorging contact opnemen met u, wanneer we tot bezorgen over kunnen gaan. Het is daarom handig om bij het bestelproces naast uw e-mailadres ook een telefoonnummer op te geven.

 

Levertijd

De levertijd van de artikelen hangt af van de voorraadstatus. Indien wij de artikelen in onze winkel op voorraad hebben, kunt u ze de volgende dag afhalen als u het voor 17.00 besteld. Als wij de artikelen moeten bestellen of bezorgen, zit hier een levertijd op. U ontvangt van ons dan nog een aparte e-mail met de levertijd.

 

 

Contact
U mag altijd contact met ons opnemen als u vragen heeft over de bezorging. Heeft u het artikel voor een bepaalde datum nodig? Dan kunnen wij van te voren met u bekijken of dit haalbaar is. U kunt op ons ma t/m za telefonisch bereiken op: 0181- 61 61 64 of per email op: info@biketotaalspijkenisse.nl.

 

Retourneren


Wanneer het geleverde product niet aan uw verwachtingen voldoet, dan heeft u bij ons natuurlijk ook de mogelijkheid om het aan ons te retourneren. Bij de bestelling ontvangt u altijd een retourformulier, dat u volledig dient in te vullen en mee terug te sturen, zodat wij de retourzending kunnen verwerken.

De voorwaarden van het retourneren:

• De retourtermijn bedraagt 14 (kalender)dagen en gaat in vanaf het moment dat u de bestelling heeft ontvangen.
• De producten mogen geen gebruikssporen bevatten en moeten voorzien zijn van originele en aangehechte kaartjes (indien aanwezig).
• Het retourformulier dient ingevuld meegezonden te worden. Zonder dit formulier kan uw retourzending administratief niet verwerkt worden en kunnen wij de terugbetaling niet in orde maken.
• De kosten voor het retourneren zijn altijd voor rekening van de klant.
• Een artikel met een mankement ontvangen? Meld dit meteen na ontvangst, zodat wij met u naar een oplossing kunnen zoeken. Wanneer u een artikel met een klacht wilt retourneren, zullen wij een andere procedure doorlopen. Wij vragen u daarom van te voren telefonisch of per e-mail contact met ons op te nemen over de klacht.

Retourneren per post

Accessoires, onderdelen en fietskleding
Deze producten worden verzonden in doosjes, die via een PostNL punt verzonden kunnen worden. Op deze wijze kunt u het ook aan ons retourneren.

Fietsen
Wanneer u een fiets wil terugsturen, kunt u contact met ons opnemen. Wij kunnen namelijk de bezorgservice ook inzetten om de fiets weer bij u op te halen. De kosten hiervan bedragen €30,00 en zullen worden verrekend met het bedrag dat u van ons terugkrijgt.

 

Retourneren in de winkel

Wanneer u zelf in de gelegenheid bent om de retourzending terug te brengen naar de winkel, dan is dat geen probleem en uiteraard kosteloos. Lever hierbij wel het ingevulde retourformulier in, zodat wij de retourzending administratief goed kunnen verwerken.

Het retouradres:
Bike Totaal Spijkenisse
Marrewijklaan 105
3201 BH Spijkenisse